Projekto "Pietryčių Lietuvos krašto turizmo e-rinkodara" pareiškėjas – Varėnos rajono savivaldybė, projekto partneris – Vilniaus miesto savivaldybė. Šiuo projektu, pasitelkus projekto metu sukurtas e-rinkodaros priemones, siekiama apjungti ir pristatyti kultūrinius ir gamtinius turizmo maršrutus, kurie kviečia keliauti po Vilniaus ir Varėnos regionus.

Projekto tikslas – didinti gamtos bei kultūros paveldo žinomumą bei lankomumą Pietryčių Lietuvos krašte.

Projekto uždavinys – e-rinkodaros priemonių kūrimas.

Projekto metu bus įgyvendintos 5 turizmo rinkodaros priemonės:

  1. Internetinės svetainės kūrimas ir administravimas;
  2. Mobili rinkodara;
  3. Reklaminiai pranešimai socialiniuose tinkluose;
  4. Reklama Google paieškos sistemoje;
  5. E-rinkodaros priemonių turinio kūrimas.

2016 m. liepos 28 d. pasirašius finansavimo ir administravimo sutartį pradėtas įgyvendinti projektas „Pietryčių Lietuvos krašto turizmo e-rinkodara“.

Projektui įgyvendinti skirta 80 636,41 eurų  Europos sąjungos investicijų

Projektą „Pietryčių Lietuvos krašto turizmo e-rinkodara“ numatyta įgyvendinti, atsižvelgiant į tai, jog Varėnos rajonas ir Vilniaus miestas yra turtingi kultūriniais ir gamtiniais objektais, kuriuos pravartu pamatyti tiek Lietuvos, tiek užsienio turistams. Taigi projekto metu bus pristatoma vienuolika kultūrinio ir gamtinio turizmo maršrutų, kurie kviečia keliauti po Vilniaus bei Varėnos regioną. Maršrutai skirti savarankiškam pietryčių regiono pažinimui, kelionę pradedant ir užbaigiant viename iš regionų. Siūlomi maršrutai driekiasi puikiai turizmui pritaikytose ir sukomplektuotose vietose, o Varėną iš Vilniaus galima pasiekti ne tik automobiliu, bet traukiniu ar autobusu, kurie yra pritaikyti patogiam dviračių transportavimui.

Vykdant projektą, patogiam ir patraukliam įdomiausių maršrutų pristatymui bus sukurta internetinė svetainė, kurioje pateikiami visi pietryčių Lietuvos turistiniai maršrutai, pritaikyti keliauti pėsčiomis, dviračiu ir automobiliu. Visa svetainės informacija taip pat bus atvaizduojama ir mobilaus gido programėlėje su navigacija bei audio gidu. Mobili aplikacija skiriama plačiam keliautojų ratui – kiekviena turistų grupė pagal pajėgumą ir poreikius galės pasirinkti norimą maršrutą. Išskirtinis projekto sprendimas – interaktyvus žaidimas mobiliesiems įrenginiams, kurio tikslas žaidimo forma sudominti keliautoją dėmesio vertais kelionių maršrutais. E-rinkodaros priemonės bus iliustruojamos puikios kokybės nuotraukomis bei video filmukais. Projekto viešinimas bus vykdomas naudojant maršrutų reklamą socialiniuose tinkluose, paieškos sistemose, youtube.com kanale ir kt.

Projektas įgyvendinamas pagal 2014-2020 metų Europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“